Recenze (74)
Mazaný Filip (2003)
ProTelco
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Za Fassnender charisma. Jinak už toho bylo dost.
Hadí doupě (2017)
K
Hlubinná hvězda šest (1989)
Mix Hlubiny a Vetřelce. Není to tak zlé jako místní hodnocení. Atmosféra ujde a hudba vcelku podporuje. Vzpomínky na první filmy v kině hvězda navíc 😂.
Hitman: Agent 47 (2015)
Proboha. Proč má Hitman vlasy?
Bean 6: Neviděný Bean (1993) (video kompilace)
K
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Kdyby takhle vypadaly všechny Star Wars, můžem plesat.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Nakonec to není tak stupidní jak se zdálo. Akorát všechno jde jen za top podívanou a charaktery jsou potlačeny na okraj. Vůbec nestíháte klasickou motivaci k rozhovorům. Prostě všechno skončí záběrem na dinosaura. Aspoň,že ten pohled je většinou moc hezkej.
Predátor: Evoluce (2018)
Proboha. To už nikdo nechápe, kdo je predáror. Kdo chce nějaký překlad jejich řeči. To plíživé zlo z původního filmu je v tahu. Každý další film je prznění skvělé jedničky. Predátor, Věc, nikdo nevěděl co bude za rohem. Dnes stačí pět minut a víte jak film skončí. Opravdu mě to nebaví.
Creed II (2018)
Tak co by jste chtěli. Ohraná písnička. Dostanu na prdel a pak se zvednu. "GET UP" pořád je to Rocky na entou. Je to líbivě natočený a můžem být rádi, že to tak nezkušenej rejža dal aspoň takhle. Jinak souhlas s kobejnem Sly měl ságu opusti po skvělém Rocky Balboa.