Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
Říkejte si co chcete tohle je nejlepší SCI-FI všech dob. Tu atmosféru nic nepřekoná.
Nirvana (1997)
Blade Runner je sice vítěz, ale tohle je srdeční záležitost.
Sedm (1995)
Tak tady jsem začal Finchera milovat a Pitta tolerovat. Je to unikátní jízda na divný droze.
Klub rváčů (1999)
Five Star. Parádně načasovanej film do doby, kdy to tak zkrátka je.
Duna (1984)
Skvělá pohádka. Nebýt Star Wars asi by jste tuhle pecku nepřehlídli.
Rocky (1976)
Rocky je prostě Rocky.
Immortal (2004)
Tohle se mi prostě líbí. Modrý vlasy a tak
Štamgast (1987)
Don´t drink and drive.......