Recenze (1 397)
Mistři hrůzy - The Fair Haired Child (2006) (epizoda)
Zatím jeden z těch lepších kousků téhle série.Normálně bych ho asi tak vysoko nehodnotil,ale po těch některých hrůzách to bylo celkem hororové "pohlazení"!
Patrola (2012)
Celkem zklamání,přišlo mi to takové nějaké plytké.Pomalu polovinu filmu mě to vůbec nebavilo,to šaškování s kamerou mi lezlo na nervy,pak se to teda trošku rozjelo,ale nakonec nejsem příliš spokojen,průměr!
Podzemní pevnost (1973)
Hodně sugestivní drama,nedokážu si to vůbec představit,tolik let v podzemí.
Země nikoho (2001)
Zajímavý tragikomický snímek,který ukazuje nesmyslnost a hrůzy války,i když spíše veselejším stylem.Trochu mi to připomnělo ruské Svérázy,i když se to samozřejmě nedá porovnávat.
Duna (2021)
Vizuálně nádherné,jinak prostě seznamování s dějem a příprava na pokračování,těžko hodnotit.Pro absolutně neznalé předlohy asi utrpení!
Kyselý dech (2016) (amatérský film)
Ale jo,snaha tady rozhodně byla,sice velmi prostinké,je tady však vidět nadšení pro věc!Herecky toporné,což se dá asi očekávat,za mě asi nejlepší závěrečná titulková píseň!!!
Lesapán (2015) (studentský film)
Velmi povedené,tleskám!
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Já bych to zase tak nehaněl,bylo to sice slabší,ale zase zajímavá vsuvka do světa Zaklínače!
Thor: Láska jako hrom (2022)
Velmi,velmi slabé,zřejmě nejhorší Marvelovka,co jsem viděl!!Co se kurva,děje,potenciál tady určitě byl,Gorr byla velmi zajímavá postava,linka s Jane se taky určitě dala využít lépe a vůbec,s takovou už nemusí točit další filmy,jestli je tohle směr!Kdybych šel do kina,tak se nejpozději v půlce seberu a jdu do hospody!
Rod Draka (2022) (seriál)
Do sedmé epizody to byla celkem otrava,pak se to teda trošku rozjelo,přesto zatím seriál moc kladně nehodnotím,ale uvidíme,co bude dál?!