Recenze (1 397)
Na doraz (2010)
Velmi slušná a celkem vtipná road movie,zvláště Galifianakis je mi stále sympatičtější!
Zbožňuju prachy! (2006)
Děsná pohádka,nechápu,že takové sračky vůbec někdo točí!Na druhou stranu bych celkem ocenil herecké výkony,ale námět filmu,prostě hrůza!!!
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
Stejný mustr jako původní film,neurazí ani příliš nezaujme,jednohubka!
Lovci pokladů (2004)
Takový slabší Indy Jones,příjemné podívání,spousta konspirace!
Opravdová kuráž (2010)
Další výborné dílko bratří Coenů,není to zcela klasický western,možná i kvůli tomu se mi velmi líbil!Herci výborní,příběh i hudba také,dal bych i 5 hvězd,ale radši si je budu šetřit!
Frozen (2010)
Velmi dobrý,velmi sugestivní film,který určitě nebyl moc drahý,ale výsledek stojí za to!Nějaké ty nelogičnosti přehlédnu,mě se to líbilo!!!
Zabít Zoe (1993)
Tak trochu zklamání,čekal jsem teda lepší nářez,je to takovej slabej pokus o Tarantina,i když Avary samozřejmě nebude úplný nýmand,jinak by s ním Quentin asi těžko spolupracoval.Ocenil bych snad výkon J.-H.Angladea,ten byl skvělej,jinak průměr až podprůměr!
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Solidní film,který byl chvílemi stupidní,chvílemi perfektní,ale celkem příjemné pokoukání.Kvituju i krásné scenérie šíré matičky Rusi,to prostředí v závěru mi tak nějak připadalo jako mix Mordoru a Morie.
Zavraždění Johna Lennona (2007)
Podle mě úplně zbytečnej film,naprosto nezáživnej a zdlouhavej.Vůbec mě nezajímají motivy a pohnutky pana Chapmana pro to,co před 40 lety udělal,jedna hvězda je za výkon Jareda Leta v hlavní roli,jinak slabota!
Tma (2005)
Slušný filmeček,trošku mi to připomínalo Silent Hill,asi to bylo Seanem Beanem.