Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Princezna Mononoke (1997)
Je to už dlouho, co jsem tenhle film viděl a vždycky jednou za čas si ho pustím znovu. I přesto je pro mě nesmírně těžké napsat k němu komentář. Princezna Mononoke mě stejně jako další Miyazakiho fimy uchvátila a vydobila si navždy mezi filmy čestné místo. Škoda že top10 má jenom 10 příček, kvůli miazakiho a Kurosawově tvorbě bych jich rozhodně chtěl víc.
Zelená míle (1999)
Tanec s vlky (1990)
Pocta všem vesternům tak hluboká a krásná, jak si jen fanoušek může přát. Pokud někdy budu točit film, nezbývá mi než si přát, abych byl tak dobrý jako Kostner nebo Darabont a moje prvotiny se zařadily do síní slávy hlubokým vrypem na bílém mramoru jako tento film. Snímek tak nádherný a romantický těžko jinde najdete, patří totiž k naprostým vrcholům filmové tvorby. Absolutní hodnocení za prožitek, na který se nezapomíná.
1492: Dobytí ráje (1992)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Legenda nejen pro Čechy a jeden z nejkrásnějších a nejznámějších filmů, vzniklých pod jeho taktovkou, to je Miloš Forman a Přelet nad kukaččím hnízdem. Krásný a laskavý příběh s úžasným hereckým obsazením si naprosto získal mé srdce a zasazení do TOP toho všeho co jsem viděl a v tom TOP ještě někam hodně vysoko ať je tenhle úžasný snímek vidět.
Legenda o "1900" (1998)
Tornatoreho filmy mám rád. Ta krásná poetika mě dostává. Ennio Morricone hudbu napsal skvěle a příběh je taky paráda.
Bio Ráj (1988)
Tento film si právem zaslouží své místo mezi tím absolutně nejlepším co jsem kdy viděl. Tenhle příběh je tak nádherný. Asi nejlepší film o lásce k filmu jaký se dá vidět. Smekám před panem Tornatorem.
Kult hákového kříže (1998)
K tomuhle filmu jsem se dostal opravdu velmi pozdě, vlastně až letos (2009) u kamaráda,který to zrovna koupil na DVD. Naprosto mě to chvátilo, protože tenhle film je tak realistický až to bolí. Edward Norton pod Kayovými křídly předvádí tak perfektního nácka, až člověk žasne. Sice se mi víc líbí anglický název ale i český se u tohoto filmu musím uznat povedl. Tenhle film do mého TOP 10 určitě patří právem.