Recenze (471)
Zmizení staré dámy (1938)
Slabší rozjezd (cca. prvních 20 minut), ale pak už to jede jak leckterá současná produkce.
Nikita (2010) (seriál)
První sezóna super, 4*... V druhé se to nějak podělá a je to tak na 2*, třetí zatím průměr za 3*.. Celkově tedy 3*
Hráčské doupě (1987)
Pokud má člověk nakoukáno hodně "con" filmů a seriálů, nemá ten film čím překvapit a celé je to odhadnutelné zhruba někde před polovinou. 40%
Leopardí žena (1938)
Vezmu-li v úvahu rok vzniku a kadenci dialogů, kterou jsem snad jinde neviděl, musím dát 90%
Pochybná žena (1946)
Nevyvážené.. první polovina příliš dlouhá a druhá zase příliš krátká :) Poslední půlhodina je pak celkově skvělá... 70%
Underworld: Evolution (2006)
Možná o něco lepší než minule... ale pořád je to Béčko jako vyšité :)
Občanský průkaz (2010)
Herci dobří, zbytek filmu o ničem... proč se, proboha, u nás pořád točí něco z komunismu, bez příběhu... Ve výsledku film o ****.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Není to úplně klasická pohádka, ale spíše komedie... nicméně zábava skvělá, hlášky super ("Titul z Plzně" ultimátní).
Paralelní světy (2012)
Zajímavý a originální námět, z kterého šlo vytěžit pravděpodobně více...
Vraždy podle Jidáše (1999)
Nudná kopie Seven s příšernou kamerou a podivnými hereckými "výkony". Nedokoukal jsem to celé, jen proklikal...