Recenze (265)
Zrada - Episode 5 (2024) (epizoda)
Nemôžem si pomôcť ale "Panelákový" prepis pôvodného scenára je tu veľmi zreteľný, už sa to podobá telenovele.
Přišla v noci (2023)
Ak toto má byť svieži závan nádeje pre českú kinematografiu - tak potěš Pánbůh! Nič odpornejšie ako Simonu Pekovú v roli Valerie som doteraz nevidel a ani vidieť nechcem. Tento film by mali púšťať ťažkým zločincom trikrát denne pred každým jedlom, prípadne aj svokrychtivým jednotlivcom uvažujúcim o stavu manželskom. 50%
Napoleon (2023)
Dám to za tri hviezdy a neviem si predstaviť, žeby som dokukal režisérsky cut za 270 minút. Aj tých 158 bolelo!
Chyby (2021)
Všetci chvália až do neba, ale päťku nedá nikto!
Světlonoc (2022)
Bohužiaľ, Tereza ešte nepatrí medzi režisérov ktorí si môžu dovoliť natočiť film iba pre seba. Ak sa to zmení k lepšiemu, dajte vedieť!
Special Ops: Lioness - Pravda je ta nejchytřejší lež (2023) (epizoda)
Prakticky sa 5 epizód nie sme schopní pohnúť z miesta. Myslím na hlavnú dejovú linku, čo je trochu škoda. No a v tejto dochádza aj na "obľúbené" LGBTI+ klišé, musí to byť?
Kodaňský kovboj - Dračí palác (2022) (epizoda)
Bohužiaľ, prázdne vsuvky spôsobili, že sa na to už nedokážem pozerať. Ani jedným okom. (To druhé, ako už asi viete je pasé)
Berlín - Ohrožený slon (2023) (epizoda)
Lúpež storočia sa zmenila na melodrámu, interpol nevyriešil nič. Vadí? Mne áno aj nie. Tak si vyber!
Místo zločinu Ostrava - Kyselina (2020) (epizoda)
Krimi, dráma, seriál, všetko je OK okrem postsynchrónov, hercov nie je rozumieť, asi ich za to neplatia!!! Ešte doplním, že iba jeden/dna policajt/tka má prsia, takže iba jednej policajtke držíme ? no čo asi?
Prokurátorka - Episode 14 (2023) (epizoda)
Konečne epizóda, na ktorú sa dalo pozerať oboma očami. (Aj keď v mojom prípade to vyznie veľmi paradoxne - vidím dobre už len na jedno). Príbeh, atmosféra, herci, dialógy, málo afektu, nebyť tej hlúpej pridanej hodnoty - dejová linka prokurátorka versus jej "manželia", tak by bola prvá päťka v hodnotení!