Recenze (16)
Dočasný domov (2013)
Jeden z nejsilnejších a zároveň nejautentičtějších filmů roku 2013. Absolutní vrchol indie filmů.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Ach jo.
Barbara (2012)
Barbara pro me neni film o NDR ani o pozdnim socialismu, ale pohled na duveru, osobni integritu a odstup, ktery si nekteri z nas drzi od lidi. A jako takovy to byl pro me dost intenzivni a pravdivy zazitek.
Oslo, 31. srpna (2011)
Nevýstižnější sumarizace je přímo z filmu "Společnost by neměla lidem bránit zničit se, když to chtějí". Film, který velice přesným způsobem ukazuje obtížnost návratu inteligentního a citlivého narkomana do společnosti, se kterou nedokáže najít nic moc společného.
Život přede mnou (2011)
V ramci katedry rezie je tohle dilo docela uchazejici. V ramci jakyhokoliv jinyho kontextu je to do sebe zahledena, nudna a opakujici se etudka.
Otec (2010) (studentský film)
Otec se urputne snazi vypadat hluboce, zasadne a plny zivotni pravdy a pritom to neni nic jineho nez banalni, spatne natoceny a absolutne prazdny nic.
O-Ring (2011) (studentský film)
Solidní kamera a "řemeslo". Jinak manýristická píčovina o-hovně.
Pariah (2011)
I'm not runnin', I'm choosin' - je hlavni motto sestnactilete Alike v pribehu, co je na prvni pohled jenom dalsi variaci na tema dospivani a hledani sebe sama, ale postupem zjistite, ze v sobe takovou autenticnost a silu, ktera si vas ziska i kdyz jste to vsechno uz nekdy nekde videli.
Vejdi do prázdna (2009)
Noemu se podařilo vytvořit absolutně věrnou simulaci nejprve života uvnitř těla a poté života mimo tělo. Jeden z nejsilnějších zážítků mého života.
El Norte (1983)
Autentický a citlivě odvyprávěný příběh o útěku vládou decimovaných indiánů do USA, který svým elánem a pravdivostí drží skvěle pohromady i přes všechny své formální nedostatky.