Poslední recenze (26)
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Zapomeňte, že jste v Resident Evil sáze.. pak je to vlastně příjemná hororovka do poloviny.. dále se to změní v televizní film kamerou i logikou.. a jen to působí jak dva filmy.. milý budování atmosféry se mění v pseudo-akční film, na kterej to kamerou ani scénářem nemá :( Dobrý obsazení, námět, dodrbanej režisér a dramaturg :/
John Wick 3 (2019)
Pardon, ale u tohodle filmu stačí vidět posledních 15 minut.. stejnej feel. Ušetřím Vám 2h života :D Děkovačky až po tom :D Jinak seagalovská zápletka :D
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Jako malej jsem měl krotitele duchů i na MC kazetě (prostě jsme neměli video).. Afterlife je plnohodnotnej další díl ghostbusters. Narozdíl od paskvilu z roku 2016 jsem se i zasmál. Fajné :) A ačkoliv jsou děti většinou prů..tah, hlavní představitelka byla nejmenší problém :) Vlastně se moc nechová jako dítě, ale o to je to asi snesitelnější :)