Recenze (107)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
... na to že je to naozaj hlúposť, ešte aj tá hlavná úloha herca je nevhodná... take telesne drevo tam robí " pssudo akrobatické" čísla.... nechapem, ako takyto zly film moze mať tak vysoké percento "dobrého filmu" však to je naozaj odpad... a nezmysel.... 🙃🧠🙏
Muž a jeho pes (2008)
Môj pohľad na tento film je trošku iný ako tu mnohí píšu! Belmondo poukázal na všetky sociálne a priateľské následky veku, keď o neho nie je záujem...! čo je obrovská realita!!! A to zviera "psík v príbehu" toho človeka berie bez toho či je mladý alebo starý!!! Je to krásne zobrazená skutočnosť. Film je moc silný... treba to len pochopiť... Okrem toho Belmondo mal srdcovú príhodu vďaka tomu, že jeho psíka yorkshira našiel mŕtveho na zemi... žiadne opakovačky,... a podobne...
Vévodkyně (2008)
Strašný film, kto koho podviedol... To nemuseli byť ani v historických kostýmoch na takýto úbohý príbeh...
Ferdinand (2017)
Pevné!
Roboti (2005)
U mňa veľmi dobre! Muzika top! Funky groove.... 😉
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Veľmi slabé prevedenie, filmu chýba dych, živosť a samotná zápletka nič moc... Škoda tešil som sa... 😟
Pohádky pod stromeček (1981) (seriál)
Kam sa podeli tieto nádherné Vianočné rozprávky... 😞
Moje léto v Provence (2014)
Rozhodne, Jean Reno má už dávno kariéru za sebou! A toto bol skôr pokus o vyskúšanie jeho veku v "dielach" iného charakteru... Ako rýchlo zlietol aj nízko letel... Doba je zlá... :-(
Chobotnice - L'ultimo segreto (1992) (série)
Z 3troch českých hercov vrátane súdruha Hrušinského som cítil ťažký amaterizmus ako ľahký komparz... Trošku som sa hanbil... Ale ok... Inak ten seriál ide dole vodou celkovo nielen obsadenim Ružičku, Dejdara a Hrušinského ...
Štír (1973)
Veľmi slabý film a nudný, vidieť že to bola usa produkcia...