Recenze (20)
V kleštích (1987) (TV film)
Výborná inscenace založená zejména na psychickém stavu hlavní hrdinky. Když se člověk vžije do děje a do postav, musí cítit husí kůži po celém těle :-)...
Svatba na spadnutí (2006) (TV film)
Vydržela jsem celých patnáct minut filmu. Ani vteřinu navíc nikdy...
Skyfall (2012)
Bondovka je Bondovka :-). 007 běhal, střílel, byl špinavej, všechno přežil, dal si Martini a nakonec všechno vyhrál :-)...
Helena (2012) (seriál)
není to seriál, na který se musím dívat pravidelně, a rozhodně se "netřepu" na další díly. nicméně musím uznat, že hlášky a "rady" Heleny jsou super :-) člověk musí mít náladu na tento druh humoru
Tohle je Sparta! (2008)
je to k nevíře, ale vydržela jsem sledovat celou hodinu. nevím, jak tento počin nazvat, no není to ani parodie ani komedie... prostě odpad!
Obvyklí podezřelí (1995)
Fantastická podívaná. Jednou větou - naprosto skvělý herecký koncert Kevina Spaceyho. Zatím jsem to viděla pouze česky (a musím přiznat, že jsem dabing čekala mnohem horší - jak u nás bývá zvykem), ale na originální scénář jsem velmi zvědavá. Celé dvě hvězdy dávám za perfektní hudbu.
To je vražda, napsala: Cestou na jihozápad (1997) (TV film)
vcelku příjemná podívaná na pohodový večer - soudím podle prvního filmu. oddychová detektivka s příjemnou babičkou v hlavní roli.
Princezna Fantaghiró 5 (1996) (TV film)
Tyto závěrečné dva díly už jsou opravdovým zklamáním. Ubohý příběh, nijaká zápletka, nulové herecké výkony a konec odporující všem předchozím dílům je i na mě moc. Jedna hvězdička opět jen za krásnou Alessandru.
Princezna Fantaghiró 4 (1994) (TV film)
Tady už pomalu přestává působit i veškerá krása hlavních představitelů. Stále ještě oceňuji krasavce Rogerse, film zvedá i komická role Brigitte Nielsen, u jejíhož výkonu se člověk alespoň zasměje, jinak je zde už příliš sentimentálních keců.
Princezna Fantaghiró 3 (1993) (TV film)
Díl od dílu slabší, ovšem Tarabas a jeho pěkná tvářička situaci ještě zachraňuje :-)...