Recenze (35)
Hamilton: Pokud jde o vaši dceru (2012)
Jednička byla zajímavější. Akorát místo Lexusu mohl jeszdit Hamilton Volvem, takové S60 R by bylo stylovější.
Corpus delicti (1991)
Věřím, že je to nejlepší film Ireny Pavláskové. Přijde mi, že některé z těch trapných replik bylo trapné prezentovat i samotným hercům.
Něco na té Mary je (1998)
Matt Dillon je tady kouzelnej :)
Barbar Conan (2011)
Děj slaboučký, herecké výkony Momoy celkem ucházející. Conan zklamal na celý čáře. Některé motivy si režisér půjčil namátkou z Mission Impossible (useknutá hlava vrátného), Spiderman (píseční bojovníci), Tenkrát na západě (scéna otce a syna s kokilou rozžhaveného železa nad hlavou - podobnost s harmonikou a bráchou na oprátce...). Pathfinder se mi líbil víc. Kdyby se scénář držel knižní předlohy R. E. Howarda, mohlo to dopadnout lépe. To například Solomon Kane dopadl daleko lépe.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Parádní akce, the Rock rocks. Honička se sejfem ale bude pro každýho kdo trochu rozumí fyzice vyloženě trápit :) Sice nečekám od akčních filmů, aby se tvářily pravděpodobně, ale tady to párkrát díky dějovým zvratům vyloženě bilo do očí.