Recenze (35)
Bod obnovy (2023)
Tady lidi bud zůstávají nebo odsud odchází. Dialogy jsou fakt jako kdyby je generovala umělá inteligence, který si tu a tam sáhne do databáze dialogů z jiných filmů a ty použije tak aby to tam nějak sedlo (Jaké jméno pro syna jste vybrali? FLorenc. No, taky to mohlo vygenerovat Pankrác, nebo Pražského povstání). Postavy jsou jakoby nascriptované a neragují na vývoj děje. Akorát celou dobu přemýšlím, jestli má hlavní postava zákus, nebo jestli je v tom nějaká skrytá symbolika. Co je sympatické, že v budoucnu se rezignuje na digitální e-doklady a i policie nebo co to je používá stále fyzické průkazky.
Vánoční příběh (2022)
Některé linky a postavy bych vyškrtal, ale věřím že herci musí něco jíst. Některé příbehy by mohly jít víc do hloubky a nemusely být tak nasílu provázané. A Kaiserovi a Lábusovi bych nechal větší prostor a halvně invenci nechal na nich. Spousta dílů z Tlučhořovic rodinky je vtipnější a než jejich linka. A účast Pierre Richarda, i když ho mám rád, je zbytečná.
To se mi snad zdá (2023)
Zajámavý film, hvězda navíc za "milostnou scénu" :-D .
Jack Reacher (2022) (seriál)
Patří do lepší poloviny seriálů. Každopádně není moc realistický. Představit si bývalého vojáka, který se umí prát a není hloupý problém není. Uvěřitelné ale moc není, když má někdo vyrýsovaných 120 kg, které lze udržet jen podpůrnými látkami (opravdu ne kreatin), pravidelným tréninkem a kvalitní stravou. Reacher stravuje po FastFoodech a zjevně mu to stačí...
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Sledoval jsem to jen kvůli lince s Otisem a Maeve. LGBT+ BLM a další scény jsem přeskakoval.
Ragnarök – Konec světa - Série 3 (2023) (série)
Zajáímavé ztvárnění severské mytologie a netradiční i když logický konec. Nakonec, každý z nás denně bojuje a směřuje svým způsobem k Ragnaroku.
Vyproštění 2 (2023)
CO se akčních scén týče, pěkné. Ale ty nesmysly kolem... Z Gruzie doletí mafiáni bojovým vrtulníkem do Vídně (kolikrát tankovali?) a až když vystřílí skoro celý gatling do tamního mrakodrapu, tak pošlou rakušáci dva VW Golf s měštákama... Ve vězení ozbrojený Hemsworth střílí hlava nehlava a bachaři umravňují jen mukly..
Arnold (2023) (seriál)
Těžko se to hodnotí, natočené je to pěkně, po Netflixovsku. Pár věcí je tam lehce upraveno, steroidy opravdu nemají/neměly vliv na Arnoldovu kulturistickou/hereckou kariéru pouhých 5% ale spíš tak 80%, Na druhou stranu, když člověk chce něco dosáhnout, musí občas překročit pravidla nebo gentlemanské dohody a být trochu hajzl..
Volha - BALBA (2023) (epizoda)
To mu to ta Geislerová teda dala! Přijde mi že si někdo potřeboval vyřizovat účty aby Pekárek dopadl co nejhůře. Přitom většinou tihle lidé uměli proplouvat v každém režimu.
Chyby (2021)
Po hodně dlouhé době hezký český a uvěřitelný film. Dobrý kasting, Načeva, ale všichni herci byli fajn. Velké plus že tam nehráli okoukaní herci z ordinací a bůhví čeho. Uvěřitelná zápletka a následný vývoj událostí. A velké plus za happy end, moc jsem jim to přál.. A Pavla Gajdošíková je naprosto skvělá