Oblíbené filmy (10)
Constantine (2005)
Úžasné, dokonalé. Všichni herci (až teda na Rachel Weisz) se perfektně hodili do svých rolí. Naprosto úchvatné hlášky, ani chvilku jsem se nenudila. Patří to mezi tu trošku filmů, na které jsem schopná se podívat i několikrát.
Pátý element (1997)
Lví král (1994)
Lví král 2: Simbův příběh (1998)
Lví král 3: Hakuna Matata (2004)
Panika v městečku (2009)
Jurský park (1993)
Drž hubu! (2003)
Opět se ujišťuji, že Francouzi umí skvělé komedie, které jsou svým způsobem originální a především vtipné. Tenle film rozhodně splňuje svůj účel pobavit.