Poslední recenze (58)
Láska a jiné závislosti (2010)
Film s velmi zajímavý nápad, který byl řemeslně dobře zvládnut. Obrovský problém pro mě však byl výkon Anne Hathaway. I když jsem se velmi snažil se do její role vcítit a uvěřit ji, tak mi to prostě nešlo. Podle mého nezvládla roli nově nastupujícího sexymbolu, ani herečky vážnějších partů. To Charliez Theron v Listopadové romanci, která byla podobně laděná, mi přišla přesvědčivější. Jinak bych rád poukázal na výborný výkon mých oblíbenců Jakea Gyllenhaala a Hanka Azarii.
36 hodin do smrti (1999) (TV film)
Neskutečně špatná kamera, neskutečně špatná hudba, 90% dialogů NESKUTEČNĚ špatných. Williams jako macho majitel pivovaru, který sejme každého gangstera na jednu ránu a dokáže bez problémů uběhnout ultramaraton hodně brzy po prodělaném infarktu. Ten nápad samotný nebyl až tak špatný, až na překombinovaný konec, kdy domácí uživatelé dokázali pomocí Notebooku raz-dva-tři přesunout peníze z účtu jednoho gangstera na účet jiného. To mě naprosto rozbilo...
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Nejvtipnější věc za hooooodně dloho dobu!!!