Recenze (89)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Vôbec som sa nenudil, film mi nepripadal dlhý a už vôbec nie zbytočný ako tu poniektorý píšete. Smaug je stelesnením všetkého chaosu sveta a ja sa už nemôžem dočkať trojky. Za tieto efekty sa ani nedá dať menej ako 5*
Never Surrender (2009)
Po pol hodine som musel vypnúť...strašné a bolestivé o to viac keď sa venujete bojovým športom a vidíte ako nejaký tučniak tam robí v octagone 4-ku. A tie dialógy ani nepotrebujú komentár. Pre mňa asi to najhoršie čo som kedy videl aj napriek tomu že tam bol anderson, GSP, rampage atď.
Zmizení (2013)
70% hlavne kvôli tomu že som na únoscu prišiel už na začiatku a mal som pocit že viacero vecí zostalo nevysvetlených a ako tu už bolo spomenuté skôr tu zaúradovala náhoda a nie premyslený dokonalý plán.
Gravitace (2013)
Možno som od toho čakal až príliš, možno ma z dobrého filmového zážitku vytiahli otravný puberťáci sediaci za mnou a možno to fakt nebol až taký dobrý film. Pre mňa sklamanie 70% a to tiež len za tie krásne efekty a za tie nervy.
Insidious 2 (2013)
Keby to bolo ukončené tak dávam za 5* ale kedže sa môžme tešiť na trojku tak si ešte počkám. Každopádne zatiaľ jedno z najlepších čo som kedy videl, ľakačky nie sú až také strašidelné hlavne ak s Wanom už máte skúsenosti tak viete predvídať čo kedy sa asi stane. Taktiež ma veľmi berie tematika prelínania svetov a cestovanie v čase či už astrálne alebo fyzicky a tu som ho našiel fakt niet mu čo vytknúť. Mimochodom už viem prečo som dal nízke hodnotenie na jednotku, ono to nebolo dokončene :)
Konečná (2013)
Možno to je tým že som sa na Arnieho ako v hlavnej postave po rokoch veľmi tešil. A možno to je skrátka tým že to nerežíroval amík a scény sú miestami poriadne pritiahnuté za vlasy. V každom prípade Arnold splnil účel a teším sa čo nám ešte predvedie.
Hra (1997)
Toľko krát byť oklamaný to snaď ani nie je pravda :)
Zátah: Vykoupení (2011)
Popravde nič extra a dosť prehnané, najviac pozornosti si zaslúži dlhovlasý hobit ktorý nie a nie zomrieť.
Hon (2012)
Nepríjemne hnusné, človek už sa nevie dočkať kedy už bude koniec a vyjde najavo že na vine bol Klárin brat, ono však k tomu nikdy nedôjde. 85%
Anakonda (1997)
Videl asi 10x a stále to je môj obľúbený animal horor hneď po čeľustiach. Pravdupovediac nechápem toto až tragicky nízke hodnotenie.