Recenze (7)
Tajemství loňského léta 3 (2006)
pěkný, příjde mi to dokonce lepšíá než dvojka!
O ztracené lásce (2002) (seriál)
Co si pamatuju, začátek byl moc hezkej. Ale konec už mi nebavil. Škoda.
Pach krve 3 (2009)
viděli jste někdy větší sračku? Já teda ne.
G-FORCE (2009)
čekala jsem od toho víc a navíc ta hudba tam místy vůbec neseděla.
Někdo to rád blond (2004)
stupidní komedie, při který jsem so občas zasmála, takže to taková katastrofa nebyla, jak se zdálo ze začátku.
Hory mají oči 2 (2007)
Šílená nuda! Bylo vidět jak se snaží to udělat ještě strašidelnější, šílenější a nechutnější než jedničku. Bohužel se to nepovedlo! Ještě k tomu jak to bylo natáčeno uvnitř tmavých hor, jsem pořádně nic neviděla!
2012 (2009)
Dávám dvě hvězdičky, jednu za ty efekty, a druhou za pěkný hlas Zlatka Burice...