Recenze (66)
Proč? (1987)
Landa nemusel nic hrát, maximálně se naučil text... Jinak na tu dobu velice dobrý film.
Svět na žluto (2003) (TV film)
Vybrané scény přesně odpovídají tomu, co o seriálu zrovna hosté říkají, takže dobrá práce. Carda pobavil nejvíc.
Pretty Woman (1990)
Sice klasika, ale přeceňovaná.
Přes palubu (1987)
Mike Hagerty v roli nejlepšího burana, kterého skoro po 20 letech vystřihl stejně dobře i v seriálu Lucky Louie.
Bastardi (2010)
Byl jsem na premiéře s tvůrci a dle jejich vyjádření ve filmu schválně trochu přeháněli, aby ukázali, kam má naše společnost nakročeno, pokud se s tím nezačne něco dělat. Zřejmě proto to na mě působilo celkem realisticky. Navíc Magnusek podobnou sortu grázlíků opravdu několik let vyučoval a některé pak do filmu obsadil. Proto podávali tak autentické výkony především v oblasti sprosté mluvy. :-)
Mazací hlava (1977)
Nepopsatelný zážitek.
Český mír (2010)
Stejně kvalitní podívaná jako Český sen. Nejvíc mě bavil opilý Ivan Martin Jirous, tiskový mluvčí Armády ČR a prezident Bush. :-)
Jdi na to (1983)
Pro mě je tento film jen o jedné výborné scéně, ve které si v bufetu na pozadí povídají dva řidiči kamionů. Jinak průměr.
Podivné dědictví (1972)
„Drž hubu a čekej!“
Po přečtení spalte (2008)
Brad Pitt nejvtipnější sporťák!