Poslední recenze (29)
Letní seznam (2018) (seriál)
Tady vidím velký špatný! Ze začátku se to tvářilo jako YA verze Lost a docela mě to zaujalo (protože Lost, ne protože YA :-)). Stopáž dílů je sympaticky krátká, zkraje je děj i napínavý, takže jsem se pokusil překousnout i to, že "výkony" "herců" připomínají besídku žáků zvláštní školy. Prostě jen toporně dojdou na značky, postaví se proti sobě a odříkají dialogy. Pokud je scéna delší, nervózně se kymácí, nevědí co s rukama, a pokus o ztvárnění jakýchkoliv emocí působí směšně. Scénář pak postavy náhodně teleportuje po ostrově, jak se to zrovna hodí. Do nějakého osmého, devátého dílu jsem uvažoval o třech hvězdičkách, ale pak se děj stočil z obyčejného blábolu a slátaniny do nebetyčného blábolu a šílené slátaniny. Poslední tři díly jsem už jen přetrpěl jako kulisu k jiné činnosti, to už se nedalo. A jen pro zajímavost (doufám, že to někdo nebude brát jako spoiler) - nejvíce mě dostala scéna, kdy se z nešiky, který se zmrzačí při každé činnosti, vyklube MacGyver. Vezme do ruky zdroj od počítače, moudře pokývá hlavou a identifikuje ho jako chladič procesoru z devadesátých let, které se naučil opravovat, protože si s ním v dětství nikdo nechtěl hrát. Následně rozebere walkie talkie a hackne s ní dron.
Kdybychom se nepotkali (2018) (seriál)
Míchanice sci-fi, telenovely a romantického dojáku, ale (jak už jsem se přesvědčil vícekrát) u španělských seriálů to na mě prostě nějak funguje. Občas jsem nechápal, proč se postavy musí chovat tak debilně (jasně, bylo to ve scénáři ;-)), ale ve výsledku jsem celý seriál dal skoro na jeden zátah. Příběh není příliš roztahaný a je uzavřený, což beru jako velké plus. Možná se na něj někdy podívám znovu :-).
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
To jsem rád, že v tom nejsem sám. Já furt točil volume doprava a furt jsem prdlajs rozumněl. Mistr zvuku buď není mistr, nebo byl zrovna vožralej. Už jsem si říkal, že si budu muset jít nechat prošťouchnout odposlechy, když v tom najednou díl skončil a reklama mi vysklila okna. Jinak jsem byl ale celkem spokojen, příští díl určitě zkusím.