Recenze (618)
Babylon A.D. (2008)
Vin Diesel je prostě cool (mám některé jeho filmy v oblibě hlavně díky němu), jenže to je asi jediné cool k tomuhle filmu. Začínalo to velmi slibně, říkal jsem si, že je to takový Children of Men v Rusku. Jenže pak je děj tak blbě znova přestříhán, pravděpodobně někým úplně jiným, který dostal za úkol ho zkrátit na určitou délku, a který vůbec neví o co ve filmu mělo jít. Škoda. Měli nechat Kassovitze na pokoji, pak by to možná nebyl propadák a film by měl hlavu a patu. Doufám, že na dvd bude původní Kassovitzova verze.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Zklamání, opravdu velké zklamání. Trailery slibovaly výbornou podívanou, tvůrci slibovali, že to bude temnější a akčnější jak první díl, ale skutek utek. Vyměnili akorád křiklavé barvy a nahradili je černou, přidali kopu stupidních dialogů, ale nekteré pro mě byli aspoň vtipné, i když to asi nebyl jejich záměr, dále natočili více scén v noci (asi aby podpořili temnou atmosféru), Lucy a Susan se pomalu nedaly překousnout a ostatní byli průměrní, chvilema podprůměrní ... a takhle bych to mohl popisovat déle, ale je to myslím zbytečné. A za co vlastně dávám hvězdičky ? Jednu za triky a druhou za krysy, ty byly aspoň vtipné.
Pokémon (1997) (seriál)
Proč tomu dávam vubec 2* ? Protože když jsem byl menší tak jsem tenhle výplach mozku žral :-) .
Redakce (2004) (seriál)
Ale jo, jako vyplnění nudy po praci je to koukatelné.
Jumper (2008)
25%.Od rezisera The Bourne Identity jsem cekal mnohem vice a trailery me cekani jeste zvedly a navnadili me. Jenze kde se stala chyba ? Hayden Christensen neumi asi hrat nebot jeho vykon je tragicky a vyborne ho zastinil a prehral Jamie Bell, Samuel L. Jackson s bilymi vlasy pusobi zase prilis komicky a neveryhodne na to ze hraje drsnaka. Jeste ze tam byla krasna Rachel Bilson na kterou se dalo koukat Zaverem jenom reknu ze je to naprosta blbost zabalena v peknem vizualnim kabatku.
Zlatý kompas (2007)
Film, ktery podle traileru vypadal slibne, dokonce jsem se i tesil jak se na to podivam, ale po shlednuti musim rict: Vizualne krasne zpracovana nuda !!! Misty se autorum vubec nepodarilo udrzet napeti a sceny se staly strasne komickymi, dokonce nektere sceny se mi hnusili tak, ze jsem doufal ze brzy pominou. Jedna* za vizualni zpracovani a druha* za medvedy. Doufam ze dalsi dil nebude, a kdyz jo tak at jde rovnou na DVD.
Hitman (2007)
Tvurci vzali skvely namet a tak krasne ho zkazili. Akcni sceny obcas pusobi strasne komicky a i kdyz Timothy Olyphant je dobry herec tak se pro tuhle roli absolutne nehodi (kdyz jsem zjistil ze se tohle bude natacet tak se mi tam nejvice hodil Vin Diesel) a pusobi i pres svou snahu obcas kostrbate. Ale proc davam 2 hvezdicky ? mozna proto, ze vlastne ani nevim proc. Na odpad to neni, je to spise neco mezi 1,5 a 2,2 *.
Most do země Terabithia (2007)
Nuda, nuda a jeste jednou nuda. Nijak me tenhle snimek nenadchl. 2* davam mozna za efekty? mozna...
Prachy dělaj člověka (2006)
Dobry namet a urcite i scenar tenhle film nezachranil. Reziseri se snazili napodobit holywoodske trhaky, jenze se jim to v zadnem pripade nepovedlo. Je to sice prijemne oziveni v zaplave dnesnich stupidnich teenagerovskych komedii, ale provedeni toho filmu me naprosto zklamalo. Skoda videl jsem v tom rozhodne velky potencial stat se vybornym filmem
Sejmi je všechny (2007)
Becko jak ma byt. Clive Owen je vynikajici herec a s postavou se szil, jenze to byl jediny klad filmu. Sceny jsou dobre a efekty take jenze po pul hodince se vsechno opakuje a vse ztratilo sve kouzlo. Pribeh je tak jednoduchy ze kdyby herci nemeli zadne dialogy tak ho pochopi stejne kazdy divak. Skoda mohlo to byt lepsi.