Recenze (458)
Nejsem blázen (1994)
Pěkný film o jednom chlapovi, kterej neni jako většina ostatních. Jeho nevypočitatelnost a velmi složitá povaha postaví všechno na hlavu. Je to prostě takovej menší psychopat.
Na generálův rozkaz (1970)
Velice atmosferický film. Na italské frontě, tam halt veselo nebylo. Zima, vejška, hlad, oheň, miny, sračky, sračky...a k tomu velitel brigády, který je schpen úplně všeho. Absurdní protiválečné dokonale poukazuje na chlapíky, kteří platí daně, válčí a pokládají životy v horském pekle a celý život takto tahají svoji zemi z bryndy.A za co? Za nic. Nikdo ani nepoděkuje.
Hrdinové v pekle (1974)
Dobrodružství utečenců, kteří se přidají k partyzánům aby unesli nacistického plukovníčka. Jsou to vymaštěnci co ale všechno uměj. Vypadaj jako leckdo ale rozhodně ne jako to co hrají. Nicméně není to špatný film. Má tempo i spád, ale ten prodřený kabát z chudinkého rozpočtu a vcelku trapné výkony z něj dělají to největší B.
Virus (1980)
Stá modifikace původních filmů o mrtvejch chodcích.Filmaři tenkrát z tématu ždímali co se dalo. Dojili to a dojili. Až v roce 1981 vzniknul tenhle film, který rovněž nic nového nepřinese. Snad vyjma klasickému nádechu vypiplaných špageťáckých nechutností a promakané střelbě na terče, která mě těší. Ovšem jinak blbost a amatérština se z toho odpařuje v každym nanicovatym záběru. Tedy téměř stále.
Okno do ložnice (1987)
Soukromý hon na nebezpečného zločince = výborný kriminální příběh, když se za to umí vzít.
Rozsudek noci (1993)
Osobně bych to viděl do červených čísel. Film je to fakt hodně dobrej...těžko blíže komentovat.
Poslední skotský král (2006)
Velice autentická epizoda z doby vlády jednoho z největších krutovládců. Doktor Nicolas Garrigan přichází do obrozující-se Ugandy. Prezident Milton Obote byl sesazen a vlády se chápe radikální generál Idi Amin. Mladíček bude mít to štěstí(veliké neštěstí), že si ho prezident povšimne a oblíbí si ho. U takového šílence ale nikdy nevypočítáte jeho další jednání.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Clint je machr.Zvládnul film s asijským hereckým ansáblem a zvládl ho velmi dobře.Nepřehání a přitom stále drží atmosféru, přičemž vždy dovede jít i do hloubky trošku.A právě to bych řadil k jeho vzácné dovednosti.Pokud jde o americkou filmografii tak Clint si tímto snímkem zapříčinil prvenství.Komu se líbilo doporučuji také OHNĚ NA PLANINÁCH nebo BARMSKÁ HARFA.
Helena v krabici (1993)
Helena je svině.Ale je to pohledná svině.A taková může mít jakýho chlapa chce a kdy chce.Jenže netuší, že jí zase nadevše miluje jeden chlapík kterej bydlí nedaleko.A protože on je ještě větší hajzl tak jí uřízne nohy aby mu neutekla.Jenže to nestačí, po čase jí musí uříznout i ruce aby z ní zbylo bezmocný torzo se kterym si může dělat co chce.Snímek je to velice trpký, absurdní a znechucující.Nicméně docela dobrý.Kazí ho hlavně závěr který byl uplně mimo.
Ďábelská brigáda (1968)
Holdena mám rád ale tenhle film byl chvílema parodie sebe sama.