Recenze (328)
Nikdo není dokonalý (2012) (pořad)
Náhodou to celkom ušlo. Tých pri.ebaných telenoviel a koko.ských big brother formátov má človek plné zuby.
Dredd (2012)
Nový, lepší Dredd, len mi to príde trochu vykradnuté z filmu Serbuant man (záťah). Efektné spomaľovačky Slow - Mo :).
V temnotě (2008)
Film sa mi páčil po vizuálnej stránke, príbehovej, mal výbornú gradáciu deja a taktiež pointa bola super.
Critters 2 (1988)
Celkovo slabšie od jednotky.
Matrix (1999)
Extra sci-fi klasika s výnimočným! zvukom.
Critters (1986)
Celkom sranda horor :). Fuck :DDD.
Druhá kniha džunglí Rudyarda Kyplinga - Mauglí a Balú (1997)
Príbeh nič moc, ale za krajinu, kameru a prácu so zvieratkami dávam 3 hviezdičky. Takýchto filmov je málo dokonca s tak náročnými hercami :).
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nechápem všetkých čo majú proti Hobitovi, asi si zabudli prečítať knihu a začali mudrovať čo ako urobil zle. Boli tam veľmi pekné scény a všetko malo hlavu aj pätu. Už neviem kto iný by to mal natočiť ako Peter Jackson. Ak budú 3 diely, tak viem, že tie tri diely budú stáť za to.
Santa je úchyl! (2003)
Geniálny humor :D.
96 hodin: Odplata (2012)
Bol by to dobrý film, keby to točil režisér, ktorý si aspoň trošku rozumie s kamerou. Neuveriteľne chaotická kamera takmer pri všetkom. Pripadal som si ako keď si občas pozriem teleráno na Tv Markíza. Myslím, že Megaton by sa tam uplatnil :).