Recenze (328)
Kameňák 4 (2013)
Komentár alchac je asi najvýstižnejší :D, totálna apokalypsa :D.
Osvícení (1980)
Tak toto sa len tak nevidí, hudba, stiesnenosť, strach, panika všetko naraz. Klasika u mňa dlho odkladaná a vychutnaná.
Noc hrůzy (2011)
Ktorý magor dal tomu, že komédia :DDD. Odpadávam :D.
Konzultant (2013)
Toho mudrovania tu bolo od začiatku do konca až vyše hlavy, človek sa v tom ľahko stratí. Za príbeh 3.
Thor: Temný svět (2013)
Perfekt!
Noc v muzeu 2 (2009)
Strašné, ba priam príšerné. A to bude ešte aj trojka? WTF?
Zlodějka knih (2013)
Jeden z mála neokukaných príbehov v poslednej dobe, dobre to padlo :).
Frajeři ve Vegas (2013)
Nebolo to zlé a ani moc dobré, neublížilio a neurazilo :).
Looking for Fidel (2004) (TV film)
Celkom dobrý dokument :).
Nils Holgersson a jeho zázračná cesta (2011) (TV film)
Za tú námahu so zvieratkami to stálo za to, veľmi pekne natočené, triky občas nič moc, ale odpad si to podľa mňa nezaslúži, poctivá filmovačka :).