Poslední recenze (11)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Vizuální 3D orgie. Byl jsem tak zaneprázdněn tou fantastickou podívanou, že jsem si nevšiml tuctového a nenápaditého příběhu a díky tomu mě nijak neobtěžoval. Auta létají, domy létají, mosty létají, lodě létají, mutanti létají, včely létají, všechno létá a je to krásné.
Domek z karet (2013) (seriál)
Seriál o americké politice a intrikách. Co by mohlo být nudnější? Opak je pravdou a už od prvního dílu si mě Frank získal. Kevin Spacey hraje svoji postavu opravdu výborně a celkový dojem vylepšuje trefnými komentáři přímo pro diváka. Děj je velmi dobře napsaný a má šťávu. Hodnotím v půlce druhé série a když si seriál kvalitu udrží, nevylučuji 5 hvězd. EDIT: Třetí série se mi příliš nelíbila. Nechávám 4 hvězdy
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Už jako malý chlapec jsem snil o tom, že budu sám se superschopnostma bojovat proti středověké armádě. Sen se mi sice nesplnil, ale tenhle film mi to vcelku vynahradil. Neočekával jsem od filmu nic dobrého a díky tomu si mě získal. Solidní jednohubka, na kterou ale po čase zapomenete.