Recenze (38)
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Průměrný horor, z počátku to vypadalo nadějně, ale poté klasika.. posedlé dvě děti. Znovu vidět nemusim
Spectre (2015)
Opět 007 ve své plné kráse. Rychlá auta, zbraně, krasná Bond girl, alkohol a mnoho napínavých chvil, je právě to, co dělá Bonda Bondem. Příběh ač je trochu delší, utíká a umí Vás vtáhnout do děje.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejlepší seriál od AMC na pokračování, který vás totálně vtáhne do děje a už nepustí. Napínavé jsou všechny série, skvělý vývoj postav. Doporučuji 100 % :)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Bez komentare, toto nemuze byt ani komedie.. Člověk se baví spise tim smesnym scenarem 😃
Slídil (2014)
Film, který po dlouhé době přinesl nový nápad. Opravdu napínavý, akční a krutý. Hlavní hrdina a scénář 5/5. Celkově doporučuji.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Film, který moc nezaujme, ale neurazí. Bez hlavního hrdiny J.Deppa by to byl propadák. Celkově nic moc povedená komedie.
Paddington (2014)
Rodinná komedie, která neurazí. Značná dávka humoru, která pobaví snad každého. Super prostředí :)
Fargo (2014) (seriál)
Brilantní začátek a úvod do děje. V poněkud klidném městě, kde se příběh odehrává se stane dosud nečekaná řada událostí. Na vše se snaží přijít místní policii. Myslím, že úvod fajn. Ale průběh byl spíše psychologicky se rozvíjející se kopanec. V půlce seriálu máte pocit, že už by mohl být konec. To se však opět mění ke konci, kdy se Fargo opět ukazuje jako na začátku. Opravdu jsem zvědav, co tvůrci vymyslí do další série. Doporučuji - ale zatím 4/5
Interview (2014)
Za velmi originální nápad, slušnou dávku vtipů 4*. Pobavil jsem se, musí to člověk brát s nadsázkou.
Interstellar (2014)
Spíš jsem si připadal jak ve hře a né v kině. Film pěkně propracovaný, sice působil jak z 80. let ale co. Mám k němu rozporuplné názory, jsou tam pasáže při kterých bych nejraději odešel z kina a pak dramatické momenty, kdy si člověk říká jak je to dojemný. Snaha scénáristů narvat do již tak dlouhého věci, které potřebují mnohem více času na rozvoj. Konec mi přišel až moc zkrácený ne-li ustřižený, oproti nudnému posedávání v raketě. Filmové provední OK, herecké výkony OK, filmové návaznosti nic moc, Tento film řadím do kategorie jednou a víckrát ne. V TV si ho nedokážu ani představit, jelikož by nedokázal udržet mou pozornost. 3,5/5