Recenze (13)
S Nigellou ve sváteční kuchyni (2006) (pořad)
Kamera tohoto pořadu je příšerná..možná dobré jídlo, ale nedá se na to koukat.
Nezapomeň na lásku (2013) (TV film)
Jinak zpracováno 50x a stále poprvé. Bavili mě oba herci ale nemohla jsem se prostě zbavit dojmu, že tohle jsem už viděla a vím jak to bude pokračovat....na druhou stranu by někdy bylo fajn probudit se s nepopsaným listem před sebou :)
Herbář (2013) (pořad)
"Vařících" pořadů je opravdu víc než dost, ale tenhle je konečně aspoň trošku užitečný :) ( minimálně pro mě :)
Kuchařská pohotovost (2009) (pořad)
Náhodou docela šikovný nápad. ;)
Velkolepé století (2011) (seriál)
Viděla jsem jen pár dílů ale není to tak zlé jako mexické telenovely...líbí se mi šaty princezen a konkubín..občas nevnímám a nevadí mi to..mám to spíš jako kulisu :)
Hanni a Nanni (2010)
Pro cílovou skupinu je to odpovídající a možná i trošku poučné...je to pro děti no :)
Tohle je Sparta! (2008)
Ne a ne a ne....proč takové filmy?
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Nepochybuju o tom, že se občas nějaký talent objeví..ale já už toho nebudu.
Sammyho dobrodružství 2 (2012)
Na to, že je to pohádka pro děti mi to přišlo až moc dospělácké...ale provedení želviček, ryb a prostředí krásné.. :)
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Nebaví mě to, bohužel...