Poslední recenze (288)
Aquaman a ztracené království (2023)
Vě většině ohledů velmi podobné prvnímu dílu, jen o trochu víc "marvelizované" a s trochu méně dopečenými speciálními efekty. Osobně mě potěšilo environmentální poselství příběhu (ač docela zbanalizované), a hráčům Warcraftu 3 bude zas velmi povědomá zápletka kolem hlavního záporáka. Dohromady tedy v rámci komiksáren lehoučký nadprůměr - ale jako finále DCEU bych si byl přecejen přál něco silnějšího. 65%
The Beekeeper (2024)
Možná nejšablonovitější stathamovka vůbec, a to je sakra co říct. Asi do polovičky filmu jsem si nebyl jistý, jestli se nedívám na lehce subverzivní žánrovou parodii. Bohužel tomu ale chybí jakýkoliv nadhled, a všechna ta absurdně přemrštěná klišé vyloženě bolela, ač jsem sebevíc zkoušel vypnout mozek. 25%, hlavně za Jeremy Ironse a pár slušných kaskadéřin.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Ewan je excelentní v titulní roli a místy se zdaří i nějaký ten nostalgický fan service. Jinak je ale nový Obi-Wan především spektáklem promarněného potenciálu. Dějové zvraty často dávají pramálo smyslu, postavy nezřídka jednají naprosto stupidně a/nebo v rozporu s etablovanou povahokresbou, a většina těch nových je silně nezajímavá nebo dokonce otravná. Kdyby to někdo osekal na cca dvouhodinový film a pár scén přetočil, byl by to velmi solidní přírůstek do SW kánonu. S tím, co "Mouse House" ale vyprodukoval, bych byl raději, kdyby Obi-Wanova léta mezi 3. a 4. Epizodou zůstala mysteriozně nedořečena. 55%