Recenze (544)
Tajemné křížovky: Čáry máry smrt (2020) (TV film)
Hezké holky a tajemná zápletka. 65%
Jeffrey Dahmer - Příběh sériového vraha (2021) (TV film)
Tohle není dokument, ale exhibice účinkujících. Oni toho šílence obdivují
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Soudruzi libtardi se vyrojili.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Trapné. Jeden díl stačil
Nedělej Zagorku! (2021) (TV film)
Hanička si těch pět hvězd zaslouží.
BlacKkKlansman (2018)
Na Hořící Mississippi to nemělo, ale určitě to nebylo špatný. Adam byl vybornej a nejvíc pobavila ta prasnice s prdelí jak štýrskej valach, když vyrazila do akce.
Extraktoři - Bouře (2023) (epizoda)
Nebýt tam Zach, kterej svoje herectví postavil na tom, že pořád řve, tak bych dal i čtyři. A Matláska kopnout přímo do řiti. To je to samé v bledě modrým. Ale jinak celkem dobrý
Big Brother (2023) (pořad)
Tývý H@vna nejspíš hodlá kopírovat Elišku a Damiána. Budiž jim přáno
Eiffelova věž: Příběh legendy (2023) (TV film)
Vynikající dokument
Nejtemnější hodina (2017)
Takhle dobrou věc jsem už hodně dlouho neviděl. Gary prostě top a já dávám 100%.