Poslední recenze (81)
Něžné vlny (2013)
Vejdělek se vytáhnul, srší z toho obrovská pohoda, kouká se na to krásně a ten film prostě baví...
Ztraceni (2004) (seriál)
Je to bezpochyby seriál mající kvanta svých fanoušků, rád bych se mezi ně připojil, kdyby mi tam stále něco nevadilo. Jsem klidný člověk, ale prolínání s minulostí postav a informování diváka, že Hugo večer po práci žere kvanta kuřecích stehýnek, když se má otevřít ten "zatracený" poklop, mě opravdu vytáčí. Vstupy do historie fajn, pokud podají něco zajímavého, jinak většinou natahování děje pro více sérií a ve své podstatě se v jednom díle odehraje minimum z ostrova.
Cypher (2002)
Většinou rozlousknu, o co se jedná hned ze začátku filmu, toto byl ovšem skvěle zrežírovaný oříšek, kde jsem mu na kloub přišel až po uplynuté hodině. A takové mám rád.