Recenze (955)
Jolt (2021)
Ještě dnes večer už si nevzpomenu, o čem to vlastně bylo.
Black Widow (2021)
Stejně zbytečné jako druhá Wonderwoman.
Tiché místo: Část II (2020)
Je až k nevíře, jaká sračka tohle ve světle prvního dílu vlastně je!
Cruella (2021)
Cruella Debil a 2h trapnosti.
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Dezider, Eržika, nuda a tma. Tak nějak mi tahle mise za měděnými kovy nemohla být víc ukradená!
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
PROBOHA! Tak takovy sranec, uz jsem dlouho nevidel!
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Tohle už nezachrání ani ta jedna ikonická scéna z jedničky!
The Toll (2020)
Scénaři(ď)sta má očividně talent. Defekovat průměrný film, nepodařeným rádoby zvrat(k)em na závěr.
Králové videa (2020)
I u nás fungovala svého času videopůjčovna, odkud jsme nakonec některé kazety za 50,-/ks odkupovali.
Tainted (2020)
Škoda toho trapného závěru...