Recenze (8)
Wild Wild West (1999)
Skvělé jak všechno funguje na páru :-) A samozřejmě Salma. Jinak pak už nevím...
Yellowstonský národní park (2009) (seriál)
v HD rozlišení velmi pěkné
Magion (1984) (pořad)
Když jsem tento pořad tady našel, tak co se mi jako první vybavilo byl čtvrtek a hlasování o "film" na přání. A samozřejmě znělka. Vzpomínky, nostalgie...
Ulice (2005) (seriál)
Hvězdičku za to, že vůbec nevím o co to tady jde :-)
My z Kačerova (1987) (seriál)
Tak jsem teď po dlouhé době zhlédnul tento seriál a jsem zklamaný z nové verze dabingu. Například pro mě nejlepší hrdina celého seriálu Rampa McKvák už nemá takové "charisma" jako když ho daboval Heřmánek. Škoda.
Krásy evropského pobřeží (2005) (seriál)
Fascinují mě pořady s leteckými záběry a tento je celý o tom. Takže jasná volba.
Rajské zahrady (2009) (seriál)
1 * navíc za dnešní Lednicko-valtický areál.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Zprávy, které mi stojí pouze za komentář jejich "podrubriky" Sportovní noviny. Jak může někdo vůbec postavit celé vysílání sportovního bloku na obsahově a informovativně nicneříkající zprávě "Borec na konec..."???