Recenze (24)
Apollo 13 (1995)
Houstone, máme problém.
Once (2007)
Písničky vynikajicí, ale ten zbytek?
Seznamte se, Joe Black (1998)
Seznamte se, šíleně dlouhý film.
Twister (1996)
Jeden z mála dobrých katastrofických filmů.
Kruh (2002)
Nejlepší horor.
Čelisti (1975)
To už bych se víc bál pstruha na talíři než žraloka z Čelistí.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
David Lynch vrací úder! Asi nejnudnější film, co jsem kdy viděl.
Království nebeské (2005)
...neboť jejich je království nebeské.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Knížka je lepší, ale i film ušel.
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Uznávám že je to kravina, ale vtipná.