Poslední recenze (15)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Prvoplánová sračka!
The Art of Flight (2011)
hypnotizující!
Věc: Počátek (2011)
Neposkvrněn Carpenterovou klasikou, ovlivněn půvabnou Mary E. W., ale i tak (díky tomu) příjemně překvapen. Na debut velice solidní práce. 7/10