Oblíbené seriály (10)
True Blood: Pravá krev (2008)
One Tree Hill (2003)
Na první pohled přeslazené teenage drama jako ostatní americké slátaniny, ale když budete dál sledovat, tak poznáte, že opak je pravdou. Výborné obsazení, scénář, samozřejmě hudba a příběh, který vás donutí plakat, smát se, bát se a k tomu všemu se to ještě točí kolem basketbalu! 5*
Dexter (2006)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Zábavný seriál, který chytne, nepustí a nikdy nepřestane bavit.
Řekni, kdo tě zabil (2007)
Upíří deníky (2009)
Ze začátku jsem byla naprosto nadšená a nemohla jsem se dočkat dalších dílů. Pak se tam objevili vlkodlaci, čarodějky a nevim co ještě a kvalita klesá...Elenu už nemůžu vystát, ještěže je tam Damon.
Prolhané krásky (2010)
Po prvních pár dílech jsem byla mile překvapená. PLL mě hodně bavilo, děsilo a hlavně napínalo. Je to ten typ seriálu, u kterého prostě hned musíte vidět další díl. Bohužel po nekonečném prodlužování objevení -A už to není co bývalo a holky se mi v některých situacích zdají krapet natvrdlé. Myslím si, že by 3.série měla být poslední, abychom se konečně dozvěděli to, na co od začátku čekáme.
90210: Nová generace (2008)
1.série byla průměrná, až ve druhé sérii mě to chytlo a dosud nepustilo. Sice to není žádný mistrovský kousek a ani to nepřináší nic nového, ale mně se ta 45-ti minutovka prostě líbí.
Teorie velkého třesku (2007)
Neskutečně zábavný a chytrý sitcom. Sheldon je naprosto neskutečný!
Nebezpečná identita (2011)
Seriál mě hodně potěšil, jak zajímavým dějem, tak postavami. Konec byl výborný, jen je škoda, že Ringer nebude obnoven.