Recenze (23)
Hezké vesnice hezky hoří (1996)
Hezké vesnice hoří hezky. Ty skaredé hoří taky. Co udělá nenávist z přátel, kamarádů, příbuzných. Scéna s "kokakolou" v tunelu a obvinění kapitána byly pro mně nejsilnější scény filmu. "Horší" valečnej film jsem snad neviděl.
MOST! - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
"Na hajzlu chybí hajzl!" Díky Mostu jsou teď ty týdny nějaký delší. Se mi zdá. ;-)
Dabing Street - Ženské zbraně (2018) (epizoda)
"Řekni kunda, Kundo. Nebo Tě zabiju!"
Horší než smrt (2010)
Škoda času...
Trpaslík - Středa (2017) (epizoda)
..a protože já děcka nechci, tak máš volno... Některé hlášky jsou dobré
Případ pro rybáře (2013) (TV film)
Jezdit v šedesáti na ryby na Hornetu, to je asi blbost, ne? Stejná jako celej film. Snad jediné, co tam z Desatera pátera Knoxe chybělo, byl číňan.
Jádro (2003)
Normálně bych dal maximálně dvě hvězdy (první a poslední), ale díky studii D-FENSe, musím dvě hvězdy přidat. Teprve po přečtění rozboru díla, upřesnění některých faktů a stanovení priorit, jsem byl schopen hloubku (doslova) filmu pochopit.
Zelená vlna (1982)
Nesouhlasím, že se jedná o nejslabší film pana Vorlíčka. Jedná se o nádhernou koláž mikropříběhů s úžasným, někdy sice nepatrným, humorem. Možná bych to nazval jediným surrealistickým filmem VV.
Hvězdný prach (2007)
Kapitán Shakespeare, tedy Robert DeNiro, co by tetka je prostě k zulíbání. Nádherná mystérie pro dospělé (i) děti.
Líbáš jako ďábel (2012)
Paní Marie, už prosím nepište dvojky...