Poslední recenze (80)
Temné vody (2005)
Nepáčilo sa mi to aj keď atmosféra odpovedala hororu / činžový dom , ktorý sa rozpadal, stále pršalo, tmavé chodby a práčovňa, tajomný domovník./. Malo to síce svoju logickosť a krásna J.Connelly má svoju depresiu A.Gade zase svoju mŕtvu kamarátku , ale na horor je to málo.
Ta záležitost s Gray (2006)
Na Heather Graham sa dobre pozerá aj keď hrá lesbu. Myslel som si a aj som jej to prial aby ju s toho vyliečil Alan Cumming. / ja viem že to nie je choroba ./ Netvrdím , že si tento film pozriem 3 krát do roka , určite stačí si ho pozrieť raz za život , ale pozerateľné to je.
Ostrov pohody (2003)
Vidieť vo filme Patsy Kensit ma vždy poteší aj keď nie vždy ide o filmový zážitok ,ale priznajme si , ktorý chlap si nepozrie rád film s peknou ženou. Čo sa týka filmu tak dej nudný a predvídateľný a vyslovene slabý.