Recenze (598)
Okres na severu (1981) (seriál)
NIKDY! A to nadáváte na Honzu Zemana jo?
Jeff Dunham's Very Special Christmas Special (2008) (pořad)
Achmeda prostě miluju!
Ledově ostří (2007)
Ferrel vynikající. Jináč nic moc, spíš nic.
Grammy Awards 2010 (2010) (pořad)
Strašný. Tolik megalomanství, patosu a trapnosti aby se nacpalo do jednoho jediného pořadu, to sem ještě neviděl. Jedna hvězdička je pro Pink a pro Bon Jovi, ostatní hrůza. Jo a ještě jedna věc - opravdu sem měl,mám a budu mít rád Jacksona, vyrůstal sem na něm a opravdu mě mrzelo když umřel. Ale jestli ještě uvidim někoho v TV jak mu leze do zadku ( i když už to vlastně nejde:)) nebo má "velice emotivní" proslov o tom jak nám všem strašně pomoh tak už se asi neudržim. Moje první Grammy ale po týhle letošní zhovadilosti i poslední.
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Když to někdo neumí....
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
10 minut je moc, chtělo to zkrátit. Ale pobaví to fakt dost.
Resident Evil: Zánik (2007)
Bez města to prostě není Resident Evil. Mille to sluší (+ dobrá polovina lidstva (přeživších) sou modelky což "navodí" opravdu post-apokalyptickou atmosféru ;)), hrát už se nikdy nenaučí, ale aspoň je na co koukat. Pár akčních scén je slušnejch, ale ta poušť! Bože - poušť! Proč?
Nirvana: Live at Reading (1992) (koncert)
Totální psychedelie! Atmosféra, set list - všechno perfektní. Kamery snímají kapelu jen z několika málo úhlů, proto koncert nepůsobí přehnaně "akčně", ale naopak velmi autenticky a syrově. Nirvana na svém vrcholu.
Mentalista (2008) (seriál)
Podprůměrný seriál s nesympatickým hlavním hrdinou. Chci zpátky Dr.House!
Sherlock Holmes (2009)
Robert Downey Jr. je bůh. Tohle je jeho film i když Jude Law se taky moc snaží. Charisma a herecká genialita Downeyho Jr. je ale spolu s krásnou kamerou a hudbou tak nějak všechno. Škoda. Protože mít tohle lepší příběhovou linii tak je tento film o detektivní legendě geniální. Přesto je to velká zábava.