Recenze (210)
Miliardy (2016) (seriál)
Konecne to prislo. Pilot 100%
Dopraváci (2012)
Dokonale stvarnenie obrazu korupcie v Polsku. Herecke vykony na velmi dobrej urovni.
Amazing Spider-Man (2012)
3* a to len za dobré efekty,sympaticky vykon Andrewa Garfielda a samozrejme nádhernej Emme Stone !
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Ono by to ešte bolo zaujimave,keby som dopredu nevedel čo sa stane,kto koho zabije a tak :D
Sestra tvojí sestry (2011)
Emily Blunt 3*
Temný rytíř povstal (2012)
Priznam sa,ze som cakal menej,ovela menej.. ale Dark Knight Rises prekonal moje ocakavania,takze s prehladom 5* resp. 95% ..skvely filmovy zazitok!
Anatomie lži (2009) (seriál)
Takže po zhliatnutí všetkych sérii(dokopy 3,čo je veľka škoda) musim povedať,že je to výborný seriál,ktorý je hlavne odlišný od množstva tych typickych serialov v telke. Akurat menšim sklamanim bola posledna,teda tretia séria,ale inak to bolo skvelé.
Warrior (2011)
Musim priznať,že som najprv čakal niečo podobne ako minuloročneho Fightera,avšak.. nakoniec som bol veľmi prekvapeny,a sklamanie z Fightera okamžite zmizlo,pretože Warrior prekonal Fightera asi vo všetkych smeroch.. Skvela intenzivna,bojovo-emočná pecka,kt. nechybalo v podstate nič. Takže zaslužene maximalne hodnotenie 5* + musim dodať že ma tiež dostal sountrack,hlavne zaverečny song pri zaverečnom súboji.
Americký X Factor (2011) (pořad)
Drew Ryniewicz and Josh Krajcik.
Love (2011)
Prišiel som do kina,sadol som si,a nechal sa unášať. A v hlave mi utkvela len myšlienka - zmeniť sa dá všetko,len treba chcieť:)