Oblíbené filmy (5)
Amélie z Montmartru (2001)
Neznám kouzelnější film než je Amélie..
Once (2007)
Once je pro mě tak trošku jak "výkřik" z jiného světa, je hrozně čistej, skromnej, upřímnej....
Proměna (2009)
Už dlouho na mě žádný film tak silně nezapůsobil. Není to rozhodně pro každého, i když mým soukromým přáním je, aby ho mohl vidět každý. Dr. Dyer mluví s takovou pokorou a láskou, že máte chuť ho obejmout a říct: "Děkuji, že jste."
Samsara (2011)
I přesto že se v tomhle dokumentu nedozvíte nic, co byste už dávno nevěděli, i tak Vám zaručuji velmi silný zážitek. Samsara je založená na ukázce kontrastů dnešního "civilizovanýho" světa, z kterých se Vám bude dělat zle, budete naštvaní, zklamaní a přitom fascinováni a dojati zároveň..Nebo aspoň tak to bylo u mě.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Home mluví přímo z nitra mojí duše...