Recenze (239)
Vrať se do hrobu! (1989)
No, to je ale klasika.
Astronautova žena (1999)
Celkem nuda.
Ztracená četa (1991)
Sračka!
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Solidní práce. Nejlepší je samozřejmě ta kost Kleopatra. Na první díl to ovšem nemá. Sem tam je ten francouzský humor nepochopitelný.
Veselé Velikonoce (1984)
Prdel největší. A hlavně ty kosti tam.
Minority Report (2002)
Velmi mi to připomnělo Blade Runner. Je vidět, že jde o filmovou adaptaci P. K. Dicka. Fakt bezva Tom Cruise a ta hudba...!
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nic moc. Je to moc dlouhé a rozuzlení na konci nestojí za nic.
Hook (1991)
Na tomto filmu naprosto ujíždím. Je klasika mého mládí.
Sveďme to na vodku (1992)
Fakt slabý, když vidíte jenom kozy a to na tak krátkou chvíli. To můžeš vidět kdekoli jinde (třeba na Podolí a to sice lepší). Ve filmu toho ale má být víc.
X-Girls (2001)
Sylvia Saint je fakt děsná kost (paní ambasadorka). Ale jinak ty ostatní jsou taky dobrý. Poslední akce nemá vůbec žádnou úroveň. Ale porna od Privatu jsou extrémně dobrý (ale krátký) . Což mi připomíná, že si musím pořídit UPC s tim Privatem nonstop celý den.