Recenze (16)
Pod kupolí (2013) (seriál)
1. série - 50%, zoufalost, s knihou se vůbec nedá srovnat a některé chování postav či zápletky vykreslené v seriálu, jsou vyloženě směšné.
Pomsta mrtvého muže (2013)
výbornej nudnej film
Guns N Roses: Use Your Illusion II (1992) (koncert)
setlist 1 .Introduction 2 .You could be mine 3 .Drum solo & Guitar solo 4 .Theme from "The Godfather" 5 .Sweet child o' mine 6 .So fine 7 .Rocket Queen 8 .Move to the city 9 .Knockin' on heaven's doors 10 .Estranged 11 .Paradise city
Blade Runner (1982)
27.5.2011 Final Cut HDDVD - 86%, film jsem, i kvuli vysokemu hodnoceni zde, videl asi 4x, ale pokazde to byla ukrutna nuda az ted po shlednuti Final cutu, muzu prohlasit, ze se jedna o bajecnou scifi detektivku se skvelym R.Hauerem doporucuji ji dat jeste jednu sanci, nejlepe v HD
Avatar (2009)
90%
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
co to sakra bylo?
Zodiac (2007)
100%
Zheng gu zhuan jia (1991)
Docela zábavná pitominka,ale mohlo to být tak o 20 minut kratší.
Next (2007)
Docela zábavnej akčňák,ale nezapomeňte vypnout mozek!
Deadwood (2004) (seriál)
1.série **** 2.série ***