Poslední recenze (10)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Zoufalý (?) štáb natočil nejzoufalejší film, který jsem dosud viděla ...
Ztraceni (2004) (seriál)
Celý seriál mě dokázal držet v napětí, po každém díle jsem si kladla otázku - "Co za vším stojí? Jakápak je to záhada?" .. Zamilovala jsem si jednotlivé postavy, a netrpělivě vyhlížela další díly. Dala bych i 6 hvězdiček z 5... Než přišel závěrečný díl, jež připomínal ze strany scénáristů něco jako "Hmm, tak jakoupak "záhadou" ty diváky překvapíme? Eh, těžko říct, netušíme vůbec, co dál, tak uděláme ze všech duchy a zahodíme to, co jsme v divácích vzbudili..." .... Škoda!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Umírala jsem nudou nad každým desitiminutovým fádním záběrem na "nic". A když už se tam teda zrovna "něco" dělo, bylo to o nesmrtelném Džonu Snouovi, běhajícím po lese. Medvěd ho zabil asi jen tak 6x, indiáni s ostrou muškou na každého bělocha nebyli schopni ani na poloviční vzdálenost tohoto Džona trefit, nedej bože trefit jeho koně, a tak s ním Džon raději skočil asi tak ze 40 metrové skály, aby to torzo koníčka pak dole mohl vykuchat a upelešit se mu mezi žebra (samozřejmě tento emerikn hrdina vyvázl bez sebevětších zranění). Chvíli to i vypadalo, že bude mít svou Pokahontas... Nakonec ji jen zachránil a vytratil se jako džentlmen... Ze 156 minut by se dal udělat píďo klíďo jedenapůlhodinový čupr trhák a neubralo by mu to na jeho průměrné emerikn imidži... Krom čupr kamery a naprosto nádherných záběrů z krajiny je k vidění jen überhrdina Džon, spousta cool kravavých scén, kdy krev fikaně stříká přímo do kamery, a samozřejmě v moderním príma čupr filmu nesmí chybět ani záběr na blití a močení... ("yawn")