Poslední recenze (28)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Bohužiaľ som sa v tomto filme akosi stratil. Podľa mňa najslabšia časť série (plus wolverine v japonsku). Scénky, ktoré stoja za to: Boj so sentinelmi. Tak mi napadlo, že čím viac dielov spravia, tým to bude horšie. Takže by už mohli prestať.
Dovolená za trest (2014)
Naozaj som skúsil vydržať aspoň polovicu filmu. Ale aj 20 minút mi úplne stačilo.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Neviem. Spláchnuť. To je to správne slovo.