Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Narcos (2015)
American Horror Story (2011)
Teorie velkého třesku (2007)
Jmenuju se Earl (2005)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Pacifik (2010)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007)
Nepochopim, jak tohle může zchytat tolik odpadů. Neříkám, že se jedná o perfektní seriál, ale určitě se na něj kdykoliv rád podívám. Souhlasit můžu s tím, že mě mrzí, že na místě "činu" stráví vždy jen jednu noc a pak se sbalí zpět do Kalifornie. Občas udělají z komára velblouda, když někde něco zašustí, ale to, co by měl seriál rozdávat, to rozdává. Nechybí napětí, humor, poznání světa. Nejde jen o bezduché honění legend a paranormálních jevů, jde i o poznání různých kultur, míst a právě již zmíněných legend, mýtických postav atp.. Gates je sympaťák, nečekám, že někdy někde natočí ducha, zřetelně slyšitelné hlasy, nebo běhajícího yetiho, napětí ale rozhodně nechybí a to je ten důvod, proč mě seriál tolik baví. Pokud chcete senzaci a klamání počítačovými triky, pusťte si Záhadu Blair Wich, Paranormal Activity nebo Grave Encounters.