Recenze (28)
Hvězdná brána (1994)
Tři za film a jednu za to jakej to byl námět pro seriál.
Tupíři (2010)
Hustá sra*ka jen co je pravda. Hvězdy jen za nápad a trailer co me potěšili a pobavili.
Predátoři (2010)
Ke konci to sice trochu přestalo dávat smysl, ale za atmosféru hudbu a náklonost k prvnímu a druhému dílu dávám 4.
Vyvolený (2000)
Takovej konec jsem od tohdle filmu prostě nečekal. Díky :)
Pipi Dlouhá punčocha (1969) (seriál)
Já na tu holku chovám jen ty nejpříjemější vzpomínky :)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Na to kolik špatného jsem o tomhle filmu četl mě mile překvapil. Pěkně mi utekl a já jsem se bavil prostě důstojný zástupce svého žánru.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Mě se to prostě líbí a to hodně :)
Královna Alžběta (1998)
Já tomu těch 5 hvězd dát prostě musim, mě tenhle film dostal.