Recenze (829)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Sám doma 1 a 2 jsou podle mě nejlepší vánoční filmy všech dob. Škoda jen, že se k nám nedostala západní rozšířená DVD edice s brilantním obrazem a bonusy.
Sám doma (1990)
Sám doma 1 a 2 jsou podle mě nejlepší vánoční filmy všech dob. Škoda jen, že se k nám nedostala západní rozšířená DVD edice s brilantním obrazem a bonusy.
Osvícení (1997) (TV film)
Tak teprve toto zpracování je podle mého gusta. Nezáří až tolik herci, ale film drží pěkně pohromadě. Parádní kousek, který funguje.
Batman se vrací (1992)
Burton umí, Michael Keaton válí. Podruhé!
Batman (1989)
Nolan + Bale = tragédie. Nolanovské batfilmy stojí za prd a navíc obsadit do role člověka jménem Bale? Už jen pohled na jeho rtíky v masce je komický. Novodobý Batman je jen obyčejný akčňák. Ale tento film je umění - naprostá klasika i z dnešního pohledu - učebnice všech komiksových předělávek. Cokoliv co na toto téma přišlo po Burtonovi s Keatonem, je jen shit.
Vetřelci (1986)
Pekelně našlápnutá dvojka od skvělého originálu. Škoda, že tím Cameron i Scott řekli zatím poslední slovo.
Vetřelec (1979)
TOP TEN všech sci-fi hororů. Nejlepší z nejlepších.
Zvíře (1977)
Studnice humoru. Vynikající!
Policajt nebo rošťák (1979)
Jako malý jsem se u něj smával jiným scénám, než se směji dnes. Skvělý film pro všechny.