Recenze (94)
Týden v ringu (2014) (pořad)
Amatérský pořad s nulovou výpovědní hodnotou. Je mi líto, ale ztrácet čas u podobných počinů nemá žádný smysl.Naprosto neschopný moderátor, který nemá ani elementární znalosti o tématech, která vede, skáče do řeči hostům, kteří se mu nelíbí, je posledním hřebíčkem do pomyslné rakve.
Pavel Wonka se zavazuje (2014)
Nechutné překrucování historie. Tento dokument neměl nikdy vzniknout.
Babovřesky (2013)
Těžko hledat správná slova, než jsem měl tu "čest" spatřit tento opus magnum, považoval jsem fekální příměry zdejších komentátorů za značně přehnané. Prosím, přijměte mou upřímnou omluvu, po shlédnutí je lze označit za zcela oprávněné.
Donšajni (2013)
Veškeré emoce k tomuto filmu napsal sám Amadeus, zbytek těží pouze z jeho práce. Je mi líto, odpad. A to mám filmy pana Menzela tak moc rád...
Mechanický pomeranč (1971)
Stanley Kubrick a jeho opus magnum. Jeden z nejgeniálnějších filmů, jaký jsem měl kdy tu čest vidět.
Paměť 20. století: Pavel Tigrid - Evropan (2004) (TV film)
Nádherný dokument, včele doporučuji všem. Pro příznivce pana Tigrida povinnost:))
Kokosy na sněhu (1993)
Nechápu tak nízké hodnocení, naprostá klasika mého mládí. Nepovídejte mi, že jste si nezpívali: „Někteří lidi nevěří, že Jamajskej bob zvítězí. Vpředu je Deris, za ním Junior, a Jul a Sanka. Nejrychlejší jsou jamajský sprinteři, na jamajským bobu pojede Jamajka."
Dokonalý smysl (2011)
Božská Eva a příběh, oba pojmy zasluhují plný počet hvězdiček :)
Kameňák 4 (2013)
Tento snímek byl opravdu mnohdy za hranicí dobrého vkusu. Jestli chce někdo nadávat na nebohého Zdeňka Trošku, nechť si pustí poslední Kameňák, veškeré impertinence ho přejdou.
Volte mě! (2012)
Výborně jsem se bavil :D