Recenze (66)
Valerian a město tisíce planet (2017)
Dvě neuvěřitelně nesympatická herecká dřeva v hlavních rolích bohužel potopila tento jinak zajímavý projekt s milionem úžasných nápadů...
Hecho en México (2012)
Hudebně dokumentární mozaika o duši současného Mexika. Ze začátku to má strašný tempo, jednotlivé klipy na sebe výborně navazují, režisér a střihač odvádí skvělou práci! Film je rozdělen do několika "uměleckých" oddílů, ale je to spíš jakási umělá dramaturgie. V závěru už si tvůrci nakládají víc než by museli (Nana Guadalupe) a film už trochu nudí, škoda. Jinak parádní hudební jízda!
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Zimmer tentokrát podle mě už příliš tlačí na emo pilu, ale vše ostatní dokonalé.
Blade Runner 2049 (2017)
Pěknej kabát.
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Ani, asi je to nejhorší film jaký jsem kdy viděl. Díky skupinovému promítání a vynikajícím titulkům od týmu Trololo(diky!) se vsak změnil ve slušnou zábavu. A především - vyndej ho!
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Čistá zábava!
Monsieur Chocolat (2016)
Ale jó, pěkný momenty tam byly.. Když zapomenu na ta už nesnesitelná klišé jako "Eiffelovka v záběru - pusťte harmoniku"..
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Ach jo. Vynikající předloha, prachy od Amazonu na kvalitní výpravu..a takovej šmejd! Pět dílů jsem čekal jestli se teda něco začne dít, a nezačlo. Postavy čekají, významně koukají, jezdí sem a tam, potkávají se, ale smysl žádný. Šlendriánská práce (pravděpodobně celé armády) scénáristů mne nakonec tak vytočila, že to vzdávám a i přes určitou líbivost a atraktivitu námětu končím.
Temný případ (2014) (seriál)
1.série-100% To nejlepší z quality TV- ve filmech nevídaná hloubka postav, skvělí herci a neuvěřitelně hutná atmosféra Louisiany. 2.série-70% Opět řádná temnota, tentokrát ale rozptýlená mezi příliš postav. Zápletka je v první půli příliš složitá, ale na konci naopak zjistíme, že byla nejjednodušší na světě. Vince Vaughn vynikající.
Příliš vzdálený most (1977)
Za ty dokonalé bojové scény!