Recenze (23)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
5/5
Apocalypto (2006)
5/5
Constantine (2005)
5/5
Ďáblův advokát (1997)
5/5
Řetězová reakce (1996)
5/5
Johnny Mnemonic (1995)
5/5
Nebezpečná rychlost (1994)
5/5
Bod zlomu (1991)
5/5
Youngblood (1986)
3/5
Okrsek 13 (2004)
5/5