Recenze (279)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Nejslabší díl celé této ságy. Několik dní mi uvízla myšlenka , že PJ byl nemocný a převzal to někdo jiný. Tohle není jeho styl. Kdyby se na ten třetí díl vykašlal a prodloužil druhý díl o pouhých 22 minut, udělal by líp. Bohužel se tak nestalo a pro mě to byla slátanina, které neměla konce. Jednotlivý příběhy se rozkutálely po Středozemi a ve výsledku to bylo celé zmatené, místy silně béčkové. Musím za sebe uznat, že je to pouze hollywoodská pračka na prachy...!!!
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Chtěl jsem šáhnout s hodnocením ještě níže, ale to by šlo pouze v případě, kdyby tam nebyla polonahá (vlastně úplně nahá) Eva Green. Celý film je bohužel předvídatelný už od prvopočátku. Jak mnoho uživatelů psalo, že Sin City 2 je vlastně ukázka toho jak se to nemá dělat. Díky bohu za těch pár dobrých minut s Evičkou. Silný propad oproti minulému dílu 35%
The Dark Knight XXX: A Porn Parody (2012)
Jednu hvězdičku za to, že někdo měl koule natočit pornoparodii na Batmana, další hvězdu za to, že tam vystupovala moje oblíbenkyně Christy Mack. Jak už lidi psali , tak se těžko popisuje děj a nebo erotické scény. Ale celkově je to slabší odvar
Sbal si mě (2012) (pořad)
A máme tu další reality show , která za papírovou bankovku ztrapňuje mladé lidi . Proč dávám jednu hvězdu a ne odpad? Protože se tam pěkně předvedl jeden známý a to Jiří Barešů . Jirko vitej do světa celebrit ;)
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Moje dětská scifi podívaná. 4 hvězdy za krásně filmově dětství
Na břehu (2000) (TV film)
Nechápu, že se mi tento snímek tak na dlouho ukryl a jen díky uživateli ,,RomeroIsGod,, jsem získal naprosté perfektní postapokalyptické drama. Nečekej , že budete vtažení do nějaké války a budete vidět atomové hřiby. Setkáme se tady s osudu a s chováním posledním pár občanům na Naší planetě. Nečekal jsem, že mě jejich osudy a příběhy dostanou, ale světe div se, ony mě dostaly. Vřele všem musím doporučit. Nebojte se délky, uteče to jako voda....
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Říkám si, že opakovaný vtip už není vtipem a v tomhle případě je to velká kopie prvního dobrého dílu. Sice jsme se posunuli o kousek dál a řešíme jako by celosvětový problém , ale už to ztratilo to krásné a vtipné tempo co nám dal první Sherlock Holmes. Byl jsem přesvědčen, že to bude pecka a dostal jsem lehké zklamání. Nepíši, že je to shit, spíše takový už průměr
Road House (1989)
Nevěděl jsem že tanečník P. Swayze se vůbec dostat k roli akčního lámače kostí. Mile jsem byl překvapen, jen jediná škoda, že jsem tohle neviděl tak před deseti let, určitě bych zvolil větší počet hvězd
Přizdis*áči (2011)
Prci Prci Prcičky po milionté, ale vtipy se opakují jako při prvním dílu. Sice nejsem fanda tohodle žánru, ale jako odreagovka se někdy šikne. V tomhle případě jsem byl spíše otráven, nudné až trapné
Kazatel Kalašnikov (2011)
Kazatel Kalašnikov je naprostej frajer a v podání G. Butlera je ještě lepší. Naprosto mě tento životopisný biják úplně odroval a přes veškeré mocensko až božské kecy jsem odcházel z kina velmi překvapen. Kazatel po celou dobu drží slušné tempo , která je provázaná výbornou hudbou. Vřele Všem doporučuji